Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Die Linke: ''Επιβολή φόρου των πλουσίων σε ολόκληρη την ΕΕ για να προφυλαχθούν οι μικροαποταμιευτές''.

Την αντίθεσή του, στο ενδεχόμενο χορήγησης τρίτου πακέτου βοήθειας στην Ελλάδα για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού, όπως προτείνει ο Β. Σόιμπλε, εξέφρασε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης Die Linke...
Σε γραπτή ανακοίνωση που υπογράφει η Ζάρα Βάγκενκνεχτ, πρώτη αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος, αποκαλεί τη γερμανική κυβέρνηση συνήγορο των Ελλήνων εκατομμυριούχων και εναντιώνεται στη νέα κίνηση σωτηρίας των τραπεζών και των πλουσίων Ελλήνων. Η Βαγκενκνέχτ υποστηρίζει την πρόταση της Bundesbank για εφάπαξ επιβολή κεφαλαιακού φόρου.

«Η εξαγγελία από τον Β. Σόιμπλε ενός τρίτου πακέτου βοήθειας είναι ένα ακόμη δώρο δις ευρώ προς τους Έλληνες ολιγάρχες και τους πιστωτές της Ελλάδας», αναφέρεται στη γραπτή δήλωση. «Η γερμανική κυβέρνηση κάνει αγώνα για τις λεγόμενες μεταρρυθμίσεις σε βάρος της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, αλλά αρνείται, όπως και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να καλέσει στα ταμεία τους Έλληνες ολιγάρχες. Έτσι μετατρέπεται σε συνήγορο των εκατομμυριούχων».

Το κόμμα Die Linke τάσσεται υπέρ της επιβολής ενός εφάπαξ κεφαλαιακού φόρου, που είναι απαραίτητος όχι μόνο σε περίπτωση χρεοκοπίας, όπως αναφέρει η Bundesbank, αλλά και για την αποφυγή της χρεοκοπίας, όπως υποστηρίζει και το ΔΝΤ. Στην ίδια ανακοίνωση δίδονται στοιχεία από την Credit Suisse, σύμφωνα με την οποία, η περιουσία των ευρωπαίων εκατομμυριούχων ύψους 17 τρις ευρώ φθάνουν για να υπερκαλυφθούν τα χρέη και των 28 χωρών-μελών της ΕΕ ύψους πάνω από 11 τρις ευρώ. Επί πλέον 85 άνθρωποι του πλανήτη διαθέτουν περιουσία όση ο μισός πληθυσμός του πλανήτη. «Συνεπώς θα πρέπει να σταματήσουν να χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι με πακέτα στήριξης την πλουτοκρατία».

Σκεπτικισμός στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Το κόμμα Die Linke καταγγέλλει τη νέα στήριξη των τραπεζών και των εχόντων με ένα νέο τρίτο πακέτο για την Ελλάδα και προτείνει την επιβολή φόρου των πλουσίων σε ολόκληρη την ΕΕ για να προφυλαχθούν οι μικροαποταμιευτές.

Από την πλευρά της ωστόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέφρασε τον σκεπτικισμό της για ένα τέτοιο μέτρο.
Στην εφημερίδα Bild του περασμένου Σαββάτου (01.02) ο Όλι Ρεν, αρμόδιος επίτροπος για τις Νομισματικές Υποθέσεις της ΕΕ δήλωσε ότι για να εφαρμοστεί ένα τέτοιο μέτρο θα πρέπει να πειστεί πρώτα η εν λόγω χώρα.

Γ. Χάμπερμας: ''Οι σύντροφοι δεν μιλούν πλέον για ευρωομόλογα''. Αυτή η πολιτική «εγκυμονεί τον κίνδυνο μιας γερμανικής Ευρώπης».

Υπουργός Οικονομικών Γερμανίας: “Η Ελλάδα είναι θέμα για την Παγκόσμια Τράπεζα παρά για το ΔΝΤ”
Υποστήριξε μάλιστα ότι η χώρα πέτυχε την ένταξή της στην Ευρωζώνη «μόνο με παραποίηση όλων των στοιχείων».
Ως «θέμα περισσότερο για την Παγκόσμια Τράπεζα, παρά για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο», περιέγραψε την Ελλάδα ο Αντικαγκελάριος της Γερμανίας και υπουργός Οικονομίας Ζίγμαρ Γκάμπριελ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ντι Βέλτ.
Υποστήριξε μάλιστα ότι η χώρα πέτυχε την ένταξή της στην Ευρωζώνη «μόνο με παραποίηση όλων των στοιχείων».
Μιλώντας σε εκδήλωση του γερμανικού Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος στο Πότσνταμ, στην οποία συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής υποψήφιος του SPD για τις Ευρωεκλογές Μάρτιν Σουλτς και ο φιλόσοφος Γιούργκεν Χάμπερμας, ο κ. Γκάμπριελ υπεραμύνθηκε της διαχείρισης της κρίσης από το Βερολίνο, επισημαίνοντας ότι οι Χριστιανοδημοκράτες και οι Χριστιανοκοινωνιστές «δεν είναι επί της αρχής εναντίον» μιας συντονισμένης πανευρωπαϊκής οικονομικής πολιτικής.
Τόνισε μάλιστα ότι έχει ξεπροβάλει το «πρώτο φως», αναφερόμενος στην πρόοδο της Ιρλανδίας.

Σε ό,τι αφορά, ωστόσο, την Ελλάδα, ο κ. Γκάμπριελ δήλωσε ότι είναι μια περίπτωση «περισσότερο για την Παγκόσμια Τράπεζα παρά για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, δεδομένου ότι σε αυτήν δεν υπάρχουν καθόλου κρατικές δομές».

Η Ελλάδα, πρόσθεσε, κατόρθωσε να μπει στην Ευρωζώνη μόνο μέσω της «παραποίησης όλων των στοιχείων».
Νωρίτερα ο κ. Χάμπερμας είχε ασκήσει δριμεία κριτική στην στάση που κράτησε το SPD, κυρίως στις διαπραγματεύσεις για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνασπισμού και σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση της ευρωπαϊκής κρίσης.
Το SPD, όπως είπε, δεν αναφέρεται πλέον σε περισσότερη κοινοτικοποίηση των χρεών και οι σύντροφοι δεν μιλούν πλέον για ευρωομόλογα, παρ' ότι αυτή η λέξη ήταν κάποια στιγμή λέξη - κλειδί στην σοσιαλδημοκρατική ρητορική.


Ο Γερμανός φιλόσοφος έκανε ακόμη λόγο για «πολιτική απαξίωση ολόκληρων εθνών» και για «πτώση ολόκληρων γενεών και περιοχών» και επισήμανε ότι αυτές τις εκφράσεις τις άκουγε κανείς συχνά στο SPD κατά την προεκλογική περίοδο, αλλά στο μεταξύ όσοι τις χρησιμοποιούσαν σιώπησαν.
Τόνισε ακόμη ότι η προηγούμενη κυβέρνηση «χρησιμοποίησε σκληρά την ημι-ηγεμονική θέση της Γερμανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση» και πρόσθεσε ότι ο νέος συνασπισμός «δυστυχώς θέλει να συνεχίσει» την έως τώρα διαχείριση της κρίσης χρέους. Αυτή η πολιτική, όμως, δεν ακουμπά τα αίτια της κρίσης, δήλωσε ο Γ. Χάμπερμας, αλλά «εγκυμονεί τον κίνδυνο μια γερμανικής Ευρώπης».
ΠΗΓΗ ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά- ΤΟ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ- “Το φύλο δεν είναι θέμα της φύσης αλλά της κουλτούρας”

ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ 

Τα δίδυμα αδέρφια σε ηλικία 6 ετών
Τα δίδυμα αδέρφια σε ηλικία 6 ετών
Βρυξέλλες, Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά
Τη στιγμή που σε Ελβετία , Γερμανία και κυρίως Γαλλία, έχει ξεσπάσει σκάνδαλο με την επιχειρούμενη εισαγωγή της  λεγόμενης “θεωρίας του είδους” (φύλου ή γένους εναλλακτικά) στην δημόσια εκπαίδευση, η Le Figaro (31/01/14) και το  Le Point κάνουν μια ιστορική αναδρομή στο απάνθρωπο πείραμα του γιατρού  που θεωρείται  πρωτοπόρος της θεωρίας. Πρόκειται για τον σεξολόγο/ψυχολόγο John Money, ειδικός στον “ερμαφροδυτισμό” στο Πανεπιστήμιο  Johns Hopkins. Αυτός ορίζει το 1955το είδος-φύλο- ως αποτέλεσμα αυτοκαθορισμού  και επιλογής , ανεξάρτητα από την σωματική κατατομή και βιολογία. Θέτει το ζήτημα ότι οι γονείς προεπιλέγουν για τα παιδιά τους την ταυτότητα γένους και δεν τα αφήνουν να επιλέξουν μόνα τους μέσα από τον πειραματισμό. Τη θεωρία επανέφερε στο επιστημονικό προσκήνιο  η ισραηλινής καταγωγής καθηγήτρια  του Berkeley, Judith Butler  την δεκαετία του 70 και με βιβλίο της υποστήριξε ότι το “φύλο δεν είναι θέμα της φύσης αλλά της κουλτούρας” . Ενώ και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας  εκδίδει παρόμοιες οδηγίες.
Η μητέρα με τα νεογέννητα δίδυμα αγοράκια
Η μητέρα με τα νεογέννητα δίδυμα αγοράκια
ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Tο 1966  ο Dr John Money ήρθε σ΄επαφή μ΄ένα ζευγάρι υπό κατάρρευση, το ζεύγος Reimer. Πειραματίστηκε με τα δυο δίδυμα αγόρια για την στοιχειοθέτηση της θεωρίας του είδους. Έπεισε τους γονείς ν΄αναθρέψουν το ένα από τα 2 αγόρια καναδικής καταγωγής ως κορίτσι  εκμεταλλευόμενος ένα οικογενειακό δράμα.Πρόκειται για γονείς διδύμων ηλικίας 8 μηνών  που επιθυμούν να κάνουν περιτομή στα παιδιά. Η επέμβαση περιτομής στον David με ηλεκτρικό καυτηριασμό απέτυχε και τ΄όργανό του καταστράφηκε.Ο  Brian, ο δίδυμος αδελφός δεν υποβλήθηκε στην αντίστοιχη επέμβαση. Ο Money βλέπει σ΄αυτήν την κακοτυχία την ευκαιρία ν΄αποδείξει  in vivo ότι το βιολογικό φύλο είναι μια απάτη,μια αυθαιρεσία και ότι η κατάλληλη εκπαίδευση μπορεί να χειραφετήσει το άτομο σεξουαλικά ανεξάρτητα από τη φύση. Πείθει τους γονείς ν΄αναθρέψουν τον David ως κορίτσι και να μην πουν ποτέ τόσο σ΄αυτόν όσο και στον αδερφό του. Υποβάλει το παιδί που έχει μετονομαστεί σε Brenda, σε μια ορμονοθεραπεία.Μετά από ένα διάστημα 14 μηνών, του αφαιρεί με επέμβαση τους όρχεις. Οι γονείς του το ντύνουν με φουστάνια, του αγοράζουν κούκλες και του συμπεριφέρονται σαν να πρόκειται για κορίτσι.
Στα 6 τους χρόνια οι δίδυμοι δείχνουν ότι έχουν αφομοιώσει και αποδεχθεί τον σεξουαλικό ρόλο που τους αποδόθηκε.Ο Brian είναι ένα αρενοπώτατο αγόρι και η  Brenda μια χαριτωμένη κοπέλα.  Ο Money εξετάζει πλέον τα παιδιά σ΄ετήσια βάση. Ενώ είναι μόλις 6 ετών, τους κάνει ερωτήσεις σχετικά με τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις.Τους ζητάει ν΄αγγίζονται. “Αυτό ήταν σαν πλύση εγκεφάλου”, θα εκμυστηρευτεί αργότερα η-ο- Brenda-David στον John Colapinto που το 1998 θα γράψει την ιστορία στο περιοδικό  ”Rolling Stones” και έπειτα στο βιβλίο  ”As Nature Made Him : The Boy Who Was Raised As A Girl”.(Όπως τον έκανε η φύση.Το αγόρι που μεγάλωσε σαν κορίτσι.)
o Dr Money
o Dr Money
Ο dr Money είναι πεπεισμένος ότι απέδειξε ότι το βιολογικό φύλο απαλείφεται με την εμπέδωση ενός άλλου φύλου. Δημοσιεύει αναρίθμητα άρθρα αφιερωμένα στην περίπτωση  ”John-Joan” (έτσι ονομάζει τον David-Brenda).Το 1972 εκδίδει το βιβλίο   ”Man – Woman, Boy – Girl”. Διατείνεται ότι μόνο η εκπαίδευση είναι σε θέση να καθορίσει  τα ανθρώπινα πλάσματα  ως θηλυκά ή αρσενικά .Η “théorie du genre” θεωρία του είδους -φύλου γεννήθηκε.
Μόνο που η Brenda μεγαλώνει δυστυχισμένη. Στην εφηβική της ηλικία αισθάνεται ότι η φωνή της να χοντραίνει,εξομολογείται ότι αισθάνεται έλξη για το θυληκό φύλο και αρνείται την αιδοιοπλαστική που θέλει να της επιβάλει ο  Money. Το πειραματόζωο επαναστατεί. Η Brenda σταματάει την ορμονοθεραπεία και εξασφαλίζει τεστοστερόνη. Την καταπίνει μετά μανίας. Η Brenda νιώθει ως ένα αγόρι στριμωγμένο στο σώμα μιας κοπέλας. Ασφυκτιά. Οι γονείς αναγκάζονται να αποκαλύψουν την αλήθεια στα παιδιά. Η Brenda ξαναγίνεται  David και παντρεύεται μια γυναίκα.
Όμως τα εγκληματικά πειράματα επί της  ταυτότητας φύλου των παιδιών, προκάλεσαν ανεπανόρθωτη βλάβη στην ψυχική  τους υγεία. Το  2002, ο Brian αυτοκτονεί. Στις 5 Μαίου του 2004 αυτοκτονεί και ο David .Αυτό το τραγικό τέλος δεν προκαλεί καμιά αίσθηση στον  Money. Το  1997, ο Milton Diamond, καθηγητής Ανατομίας και Αναπαραγωγικής Βιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Hawaï, καταγγέλει την αυθαίρετη πλαστογράφηση φύλου  που ο Money επέβαλε στο ένα παιδί. Αυτός ανταπαντά ότι απλά βάλλεται “από κύκλους που θεωρούν ότι ο ανδρισμός και ή θηλυκότητα έχουν γεννετική καταβολή”.
Το 2009, ο Νορβηγός δημοσιογράφος Harald Eia, αφιερώνει στο θέμα ένα ντοκιμαντέρ. Σημείο εκκίνησης  είναι πώς είναι δυνατόν στη Νορβηγία,χώρα- πρωταθλήτρια στις “πολιτικές του είδους” (φύλου) οι νοσοκόμες να είναι γυναίκες και οι μηχανικοί άντρες”. Θέτει τα ερωτήματα σε 4 κορυφαίους επιστήμονες : τον αμερικανό καθηγητή  Richard Lippa, υπεύθυνο μιας παγκόσμιας δημοσκόπησης για την επιλογή επαγγελμάτων σε σχέση με τα 2 φύλα , το Νορβηγό Trond Diseth, τον  Simon Baron-Cohen, καθηγητή Ψυχοπαθολογίας της Ανάπτυξης στο Trinity College ( Cambridge), και την Αγγλίδα  Anne Campbell,εξελικτική ψυχολόγο.
Οι ειδήμονες αυτοί αποφαίνονται ότι “το να γεννιέσαι άντρας ή γυναίκας εμπεριέχει και  διαφορετικές διαννοητικές έννοιες”.Όταν ερωτώνται  για τις “μελέτες του φύλου”,αυτοί ξεσπούν σε γέλια. Διευκρινίζουν ότι η εξέλιξη του γένους ή φύλου , εξαρτώνται σαφώς από τις ορμόνες που εκκλείονται στον εγκέφαλο μας και καθιστούν  διακριτά το αρσενικό και το θηκυκό φύλο: το ίδιο έξυπνα αλλά όχι ταυτόσημα. Οι οπαδοί της θεωρίας του είδους , κατηγορούν τους επιστήμονες ως “βιολογιστές” , δηλαδή προσηλωμένους στη βιολογία.Τους προκαλούν να εκθέσουν τις αποδείξεις τους ότι το “φύλο”  δεν είναι απλά μια πολιτιστική ταυτότητα και επινόηση .
Οι σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων στη Γαλλία  κινητοποιούνται μαζικά για να προλάβουν μεταρρύθμιση που προβλέπει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών σύμφωνα με τη Θεωρία του Είδους. Καταγγέλουν ότι πηγάζει από πιέσεις που ασκούν τα  lobby των LGTB (lesbian,gay,transexual, bysexual). Την περασμένη Παρασκευή είχε ανακυρηχθεί ημέρα αποχής από τα δημόσια σχολεία  ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τον επιχειρούμενο εκμαυλισμό των μαθητών ενώ έχει δημιουργηθεί και σχετική ιστοσελίδα με τις προσεχείς δράσεις  της Κίνησης “Μια μέρα Αποχή από το σχολείο”.
Δείτε το βίντεο με την εξομολόγηση της μητέρας των διδύμων μετά το τραγικό τους τέλος

Π. Ηφαιστος- «Ηγέτες»

” «Ηγέτες» άβουλοι, αυτιστικοί, αυτοκτονικοί και άσχετοι: Τους παίρνει το ποτάμι. “

Ηφαιστος Π.
Παναγιώτης Ήφαιστος
Είναι αποκαρδιωτικό και απογοητευτικό να ακούς τι λένε οι καρεκλοκένταυροι της Αθήνας και της Λευκωσίας. Οι δήθεν «ηγέτες». Πως είναι δυνατό, διερωτάται κανείς εύλογα, να επέλθει μια τέτοια συμφορά πάνω σε ένα τέτοιο έθνος. Τιτάνιοι και επιτυχείς αγώνες εθνικής ανεξαρτησίας και να προκύπτει εξαρτημένο κράτος και πολιτική ηγεσία που με ψήλου πήδημα λικνίζεται ή υποτάσσεται σε ξένους.
Πως είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο σε ένα έθνος που διαθέτει ένα ωκεανό πολιτικών παραδόσεων μέσα στις οποίες και μόνο να κολυμπήσεις είσαι πλούσιος, δυνατός και αήττητος! Αντιστρέφοντας την γνωστή ρήση του Πλάτωνα λέμε ότι οι Έλληνες δεν έχουν την ηγεσία που τους αξίζει. Βασικά καμιάς κοινωνία δεν της αξίζει τέτοια ηγεσία.
Δεν διαπραγματεύονται τα συμφέροντα της Ελλάδας ακόμη και υπό ευνοϊκές συθήκες, υποκλίνονται γονυπετείς μπροστά στους ξένους τεχνοκράτες, καλοπιάνουν ή ακόμη και ευχαριστούν τους ξένους και τον κατακτητή κάθε είδους και αποδέχονται ότι τους ζητήσουν οι εχθροί. Στην συνέχεια προσέρχονται στον λαό τους για να εκλογικεύσουν την ήττα ή ακόμη και για να χρυσώσουν το χάπι του θανάτου εκστομίζοντας τα επιχειρήματα των … αντιπάλων. Φαίνεται να νοιάζονται μόνο για την καρέκλα της εξουσίας, έστω και εάν αυτή η εξουσία θα τους καταστήσει αξιοθρήνητους εάν όχι κατάπτυστους εγχώριους πραιτοριανούς ξένων συμφερόντων.
Αφορμή για το παρόν είναι η τυχαία παρακολούθηση χθεσινής (31.1.12) συνέντευξης του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας (ΚΔ) και μια σημερινή είδηση ότι ο ΓΓ το ΟΗΕυποβάθμισε την κυβέρνηση του Προέδρου της Δημοκρατίας σε κυβέρνηση της ελληνοκυπριακής κοινότητας της Κύπρου. Θα δούμε λοιπόν μερικά χαρακτηριστικά ζητήματα που καταμαρτυρούν ότι είμαστε περίπου άβουλα πρόβατα που ανήμπορα οδηγούνται σε σφαγείο. Διέξοδος υπάρχει και θα μιλήσουμε γι’ αυτή.
Ο Πρόεδρος της ΚΔ, λοιπόν, αντί τα μαχαίρια να τα ανεμίζει κατά των θανάσιμων εχθρών του Ελληνισμού τα μπήγει πάνω στο δικό  μας στήθος. Ο κύριος Αναστασιάδης –να θυμίσουμε ότι ασυγχώρητα υπήρξε φανατικός θιασώτης του φασιστικού σχεδίου Αναν– δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται  πως ελέω κομματικών παρωπίδων εκλέχθηκε για να διακυβερνά και όχι για να αποφασίσει για την ζωή και τον θάνατο του κράτους.
Τέτοιο δικαίωμα δεν έχει ούτε αυτός ούτε κανείς άλλος. Βασικά κανείς δεν έχει δικαίωμα να αποφασίσει να θανατώσει ένα κράτος. Δεν έχει αυτό το δικαίωμα ακόμη και η ίδια η κοινωνία του κράτους εάν για παράδειγμα εξαναγκαστεί να «ψηφίσει» κάτι τέτοιο (όπως παρ’ ολίγο να γίνει το 2004 όταν οι «ηγέτες» ψήφισαν τον θάνατο και οι πολίτες την συνέχιση της ζωής).
Το κράτος είναι θεσμός αθάνατος και αυτό αποτελεί θέσφατο του σύγχρονου διεθνούς συστήματος. Είναι περίεργο και αξιοθρήνητο το γεγονός πως δεν το ξέρουν οι «ηγέτες» «μας». Για όλες τις κοινωνίες το κράτος είναι θεσμός ελευθερίας, είναι η προϋπόθεση ύπαρξης δημοκρατίας και πολιτικής ελευθερίας και είναι η αναγκαία συνθήκη ασφάλειας και ευημερίας.
Το κράτος ως θεσμός ελευθερίας μιας κοινωνίας ανά πάσα στιγμή είναι ένα συμβόλαιο επί θεσφάτων και εσχάτων των ζώντων με τους πεθαμένους προγόνους μας και με τις μελλοντικές γενιές. Αποτελεί έσχατη κατάντια για μια κοινωνία όταν ο ίδιος ο επικεφαλής ενός κράτους ή οι υφιστάμενοί του επικαλούνται διάφορες ψευτό-αναγκαιότητες και βουλήσεις ξένων για να δρομολογήσουν ανακοινωθέντα και συμφωνίες που θα οδηγήσουν στον θάνατο του κράτους και στην εξαφάνιση της κοινωνίας.
Στο παρελθόν προϋποθέσεις ανάληψης πρωτοβουλιών εξόδου από το τέλμα του 1974 υπήρξαν αρκετές, πλην δεν είναι του παρόντος να επεκταθούμε. Αρκεί να πούμε ότι αποτελεί παράκρουση εάν λεχθεί πως στην παρούσα φάση υπάρχει περίπτωση να δεχθούν μια βιώσιμη λύση όσοι επιβουλεύονται τα συμφέροντα της Κύπρου και της Ελλάδας.
Μια μη βιώσιμη λύση, εξάλλου, ποτέ δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή. Έτσι λειτουργούν τα σοβαρά κράτη και οι βιώσιμες κοινωνίες. Όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις και συνταγές θανάτου. Να μην πω ότι μέσα στην δίνη των αυτό-δικαιολογήσεων των συνδρόμων ενοχής παρελθόντων πολιτικών εγκλημάτων μπορεί να πάθουμε και κανένα θανάσιμο ατύχημα που, κατά βάθος, λογικά, ούτε οι ίδιοι οι δράστες θα ήθελαν.
Όσον αφορά τον ΟΗΕ είναι δύσκολο να εξηγήσεις σε ανθρώπους που δεν θέλουν να καταλάβουν ότι οι διεθνείς θεσμοί είναι εξαρτημένη μεταβλητή των κρατών. Ο ΓΓ κατά κάποιο τρόπο είναι εντολοδόχος της Κύπρου όχι εντολέας. Αρμοδιότητά του δεν είναι να παραβιάζει τις Υψηλές Αρχές του διεθνούς δικαίου υπηρετώντας άνομα υπόγεια συμφέροντα και όταν έτσι στέκεται όλα τα κράτη μικρά και μεγάλα έχουν δικαίωμα ηθικό, πολιτικό και νομικό να τον αποπέμψουν. Αυτό μετά το 1945 είναι καθημερινή πρακτική.
Όταν μολαταύτα εξωθούμενος από συμφέροντα έτσι στέκεται τον καλείς στην τάξη. Οι προτάσεις του είναι εισηγήσεις και όχι υποχρεωτικές ντιρεκτίβες, ιδιαίτερα όταν αφορούν ένα κυρίαρχο κράτος μέλος που υπήρξε θύτης παράνομης επίθεσης και ότι αυτό λένε και οι αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας. Για να είμαστε ακριβείς, το ΣΑ σπάνια αποφασίζει για την «διεθνή ειρήνη και ασφάλεια» και αυτό συμβαίνει μόνο όταν συμφωνούν οι μεγάλες δυνάμεις που είναι μόνιμα μέλη. Στην περίπτωση της Κύπρου α) θύμα είναι η ΚΔ και θύτης η Τουρκία, β) το ΣΑ αποφάσισε αποκατάσταση της διεθνούς τάξης, γ) η ακόμη πιο σημαντικήαπόφαση του 1983 θεωρεί παράνομα τα τετελεσμένα της άσκησης βίας πάνω στα οποία κτίζοντας η Άγκυρα «ανακήρυξε» το ψευδοκράτος των κατεχομένων.
Μόνο μια βιώσιμη λύση είναι αποδεκτή απόλυτα συμβατή με την διεθνή και ευρωπαϊκή νομιμότητα. Όταν οι εντολοδόχοι υπάλληλοι του ΟΗΕ εκτρέπονται με θέσεις ή προτάσεις που αντιβαίνουν στις Υψηλές Αρχές του Διεθνούς Δικαίου, τους αποπέμπεις με πολλά κοσμητικά όπως πολλοί και συχνά κάνουν. Το διεθνές κανονιστικό σύστημα είναι εξόχως πολιτικό. Μόνο μια αυτοκτονική άποψη λέει το αντίθετο. Μάλιστα πολιτικό με τρόπο και σε πλαίσιο το οποίο εάν συγκριθεί με το ενδοκρατικό κανονιστικό σύστημα στερείται νομικής συνοχής. Πολλές ερμηνείες πολλών διατάξεων είναι θολές και επιδεχόμενες πλήθος διαφορετικών ερμηνειών.
Αυτό είναι πολύ λογικό αλλά και προσδιοριστικό για τους λόγους που τα κράτη και ιδιαίτερατα αδύναμα προσκολλώνται στις Υψηλές Αρχές του διεθνούς δικαίουΠέραν του ότι τα κράτη μέλη του διεθνούς συστήματος είναι ανεξάρτητα είναι επίσης και διαφορετικά, ετερογενή και ανομοιογενή, γεγονός που καθιστά δύσκολο τον προσδιορισμό κανόνων που να είναι αποδεκτοί ως δίκαιοι από όλους και που μπορούν να διαχειριστούν εξειδικευμένα ζητήματα και ειδικές περιπτώσεις.
Επειδή το διεθνές δίκαιο είναι ρυθμίσεις των σχέσεων μεταξύ των ανεξαρτήτων μελών της διεθνούς κοινωνίας (κρατών), κυρίως Συνθήκες και Συμβάσεις, ισχύει ότι οι Υψηλές Αρχές του Διεθνούς Δικαίου φυσιολογικά και λογικά αποτελούν το θέσφατο και έσχατο κριτήριο.
Οι Υψηλές Αρχές επιτάσσουν να ισχύει η διακρατική ισοτιμία, η μη επέμβαση και η ειρηνική επίλυση των διαφορών (Κεφάλαιο Ι του Χάρτη του ΟΗΕ). Στο τελευταίο ασφαλώς δεν συμπεριλαμβάνεται η νομιμοποίηση των παράνομων τετελεσμένων της βίας υπό τον μανδύα της αρχής περί ειρηνικής επίλυσης. Η ειρηνική επίλυση  πρέπει να είναι συμβατή με την διεθνή νομιμότητα και τις αρχές της δημοκρατίας διαφορετικά απορρίπτεται μέχρι νεοτέρας. Αυτό κάνουν όλα τα βιώσιμα κράτη.
Όταν λοιπόν μιλάς για τους διεθνείς θεσμούς και το διεθνές δίκαιο επικαλείσαι αυτά που σε ευνοούν και που στην περίπτωση της Κύπρου είναι σχεδόν τα πάντα. Δεν επικαλείσαι, σε κάθε περίπτωση, αυτό που σε αποδυναμώνει και βλάπτει και οπωσδήποτε δεν φέρνεις στα χείλη σου εκείνες τις δήθεν «νομικές» πτυχές που ενώ κατά βάση δεν υφίστανται, τις επικαλούνται μόνο οι αντίπαλοί σου κάνοντας την τρίχα τριχιά.
Αναφέρομαι στην νομικοπολιτικά διαστρεμμένη «πολιτική ισότητα» και την εκτρωματική «διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία». Δεν θα σταθώ στο εξόφθαλμο γεγονός ότι οι Έλληνες ποτέ δεν θα πρέπει να αποδεχθούν την κατάργηση της ΚΔ και την δημιουργία ενός εκτρωματικού κράτους εσωτερικά εθνικά-ρατσιστικά διαιρεμένο του οποίου οι πολίτες θα καλούνται να παίρνουν αποφάσεις ομόφωνα σε εθνική-ρατσιστική βάση. Μόνο πολιτικοί μαζοχιστές θα εγκλωβίζονταν αυτόβουλα μέσα σε μια τέτοια κόλαση.
Τώρα, μια λέξη για την πολιτική ισότητα και τα λοιπά. Εκτός του ότι, από άποψη κρατικής συγκρότησης, παραπέμπει σε ακατανόητα και φαντασιόπληκτα πράγματα, δεν υφίστανται ως «δεσμεύσεις». Αποτελούσαν μια δική μας βλακώδη αποδοχή σε κάθε επόμενο γύρο διαπραγματεύσεων, αντί να αρχίζουμε από την αρχή (διεθνής νομιμότητα και αποφάσεις του ΣΑ) να συζητάμε (πάντα σε μια αυστηρά πολιτική διαδικασία) κάπου στην μέση από εκεί που διακόπηκαν οι προηγούμενες «διαπραγματεύσεις» (με το πιστόλι της εισβολής στον δικό μας κρόταφο – τι «ωραία»!).
Σε μελέτη που έκανα πριν από πολλά χρόνια με συνάδελφό μου καταδείξαμε ότι οι μεταγενέστερες αποφάσεις του ΣΑ απλά προσαρμόζονταν στην δική μας ανόητη και άσκοπη πολιτική υποχωρητικότητα. Όμως, α) είναι πολιτικού χαρακτήρα  και μπορούν να ανακληθούν αφού ο αντίπαλος δεν συμβιβάστηκε, β) πιο σημαντικό, αντίβαιναν ούτως ή άλλως στις αρχές της δημοκρατίας  και κάθε αρχή της διεθνούς νομιμότηταςγ) είναι άνευ περιεχομένου εξ ου και επί δεκαετίες δεν οδήγησαν σε κάποια λύση, δ) τις υπερφαλαγγίζουν (αυτές τις βλακώδεις, άγονες και άσκοπες πολιτικές υποχωρήσεις) οι Υψηλές Αρχές του διεθνούς δικαίου και οι άλλες αποφάσεις του ΣΑ που αφορούν την διεθνή νομιμότητα και τα τετελεσμένα της βίας.  
Σε κάθε περίπτωση, οι Έλληνες ποτέ δεν πρέπει να δεχθούν ένα κράτος που θα διαιωνίζει και θα μονιμοποιεί το έγκλημα πολέμου του εποικισμού, ή τις παρωχημένες και παράνομες εγγυήσεις. Πολύ περισσότερο που θα προβλέπει παραμονή ξένων στρατευμάτων που αντιβαίνει στην εθνική ανεξαρτησία που αποτελεί θέσφατο του ΟΗΕ και άξονα των Υψηλών Αρχών του διεθνούς δικαίου και του εν γένει καθεστώτος διεθνούς πολιτικής.
Αποτελεί πολιτικοδιπλωματικό μαζοχισμό και αυτιστική-αυτοκτονική στάση εάν κανείς επικαλείται τις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας που μας βλάπτουν (και που για πολιτικούς και νομικούς λόγους δεν υφίστανται ή υπερισχύουν από τις αποφάσεις που στηρίζονται στις Υψηλές Αρχές του διεθνούς δικαίου) και να παραγνωρίζει τις αποφάσεις που θεωρούν την εισβολή και κατοχή παράνομη καλώντας να τερματιστεί. Είναι κατεπείγον οι Έλληνες της Κύπρου να αφυπνιστούν. Μιλώντας σήμερα για την Κύπρο, ακριβώς, είναι κάτι περισσότερο από ολοφάνερο και πασίδηλο τα εξής. Στρατηγική θέλετε κύριε Πρόεδρε Αναστασιάδη, ιδού οι προσανατολισμοί και οι άξονες:
  1. Ποτέ δεν πρέπει να δεχθούμε μια μη βιώσιμη λύση που αντιβαίνει στις αρχές της Δημοκρατίας, της Ανεξαρτησίας και της διεθνούς νομιμότητας, εν γένει.
  2. Αποσύρονται άμεσα όλες οι «πολιτικές υποχωρήσεις» που κάναμε σε διαπραγματευτικό πολιτικό πλαίσιο και που έγιναν με την προϋπόθεση ότι οι τούρκοι θα συμμορφώνονταν με μια βιώσιμη λύση. Οι υποχωρήσεις αυτές ούτως ή άλλως δεν οδηγούν σε «λύση» αλλά σε τουρκική επικυριαρχία και βάθεμα της διένεξης με τρόπο που θα θέσει σε κίνδυνο την διεθνή ειρήνη και ασφάλεια (γιατί δεν επικαλούμαστε αυτό το εξόχως ορθό νομικοπολιτικό επιχείρημα).
  3. Εμμένουμε μέχρι νεοτέρας (βασικά για πάντα) σε λύση συμβατή με την διεθνή και ευρωπαϊκή νομιμότητα. [πλήρης και ακλόνητη περιγραφή:http://www.ifestosedu.gr/32RuleofLaw.htm – αποτελεί πολιτικό έγκλημα το γεγονός ότι δεν αποτελεί σημαία των διαπραγματευτικών μας θέσεων]
  4. Εμμένομε ακλόνητα στον αθάνατο χαρακτήρα κάθε κράτους και της κυριαρχίας του, προσκολλόμαστε ανένδοτα στις Υψηλές Αρχές της διεθνούς και ευρωπαϊκής νομιμότητας (και όχι μοιρολατρικά-αυτιστικά όπως ο πρόεδρος προχθές να επικαλούμαστε την απάθειακάποιων μελών της ΕΕ αντί να διεκδικήσουμε τα πάντα ως ισότιμο μέλος)
  5. Παρά την οικονομική κρίση αναπτύσσουμε εθνική στρατηγική επιβίωσηςσυμπεριλαμβανομένων συμμαχιών. Συνετά, ψύχραιμα, με αυτοπεποίθηση και κυρίως με γνώση του γεγονότος πως τίποτα δεν πιέζει να αυτοκτονήσουμε σήμερα από φόβο μήπως και αρρωστήσουμε στο μέλλον. Για τις αρρώστιες υπάρχουν θεραπείες για ένα αυτοκτονικό θάνατο του κράτους μας, όμως, καμία.
  6. Τέλος αλλά όχι το τελευταίο που θα  μπορούσε να γραφτεί, δεν δεχόμαστε τίποτα που θα είναι χειρότερο από την υπάρχουσα κατάσταση μετά το 1974.
  7. Α) Χειρότερο είναι μια κόλαση ενός βιώσιμου κράτους μέσα στο οποίο οι έλληνες θα εγκλωβιστούν σε πορεία αργού θανάτου. Β) Χειρότερη είναι η κρατική αυτοκτονία.
  8. Επαναλαμβάνουμε: Για κάθε κοινωνία το κράτος είναι ο θεσμός ελευθερίας και η προϋπόθεση δημοκρατίας και πολιτικής ελευθερίας.
Πηγή- Βήμα  Σαρωνικού.

ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου- Εκδήλωση: «Βρετανικές Βάσεις και Βρετανική Διπλωματία: 1914-2014»

ΜΚΦΛονδίνο, 1 Φεβρουαρίου 2014
Στέφθηκε χθες, Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014, με απόλυτη επιτυχία η εκδήλωση που οργάνωσε το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου με τίτλο «Βρετανικές Βάσεις και Βρετανική Διπλωματία: 1914 – 2014», με ομιλητές την ερευνήτρια και συγγραφέα κα. Φανούλα Αργυρού και τον λέκτορα της Νομικής σχολής του Πανεπιστημίου του Hertfordshire Δρ. Κλέαρχο Α. Κυριακίδη.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν να επαναφέρει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο, τη συζήτηση περί της νομιμότητας και της αμφισβητούμενης κυριαρχίας των Βρετανικών Βάσεων στην Κύπρο, να αναδείξει τη διαχρονική εξωτερική πολιτική της Βρετανίας στο Κυπριακό μέσω ιστορικής αναδρομή, όπως και τους παράγοντες που συμβάλλουν στη διαμόρφωσή αυτών και των σχέσεων Ηνωμένου Βασιλείου-Κυπριακής Δημοκρατίας, υπό το φως των νέων γεωπολιτικών εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της Ελληνικής και Κυπριακής Αδελφότητας άρχισε με μονόλεπτη σιγή εις μνήμη των τριών αξιωματικών που έπεσαν υπέρ πίστεως και Πατρίδος, 18 χρόνια πριν στα Ίμια. Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του ΜΕΤΩΠΟΥ ανέγνωσε χαιρετισμό από το Γραμματέα του Σωματείου “Αδούλωτη Κερύνεια”, κ. Ιωάννη Σιεκέρσαββα και προσφώνησε την εκδήλωση. Ακολούθως οι δύο ομιλητές ανέπτυξαν τις θέσεις τους και κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού με τις παρουσιάσεις τους.
ΜΚΦ ΙΙ
Με το τέλος των ομιλιών και παρουσιάσεων, ακολούθησε ζωηρή συζήτηση με παρατηρήσεις, ερωτήσεις και ανοικτή συζήτηση μεταξύ κοινού και ομιλητών τόσο για το ρόλο και τη σημασία της πρόσφατης συμφωνίας (15/1/14) μεταξύ της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ηνωμένου Βασιλείου όσο και για το ρόλο τους σε διεθνή θέματα με κυριότερο φυσικά το Κυπριακό. Τα κύρια συμπεράσματα της εκδήλωσης ήταν πως οι Βρετανικές στρατιωτικές βάσεις ΔΕΝαπολαμβάνουν καθεστώς κυριαρχίας και πως για την παρουσία των βάσεων, τις συνεχείς επαναβεβαιώσεις της υποτιθέμενης κυριαρχίας τους αλλά και τις σχέσεις Κυπριακής Δημοκρατίας – Ην. Βασιλείου (όπως άλλωστε και για τα αδιέξοδα στο Κυπριακό), ευθύνεται η έλλειψη πολιτικής βούλησης και η αδυναμία του Κυπριακού παλαιοκομματισμού, να θέσει τα διάφορα ζητήματα στην ορθή τους βάση, θεμελιώνοντας έτσι μίαεθνική στρατηγική που θα μας απεγκλωβίσει από τα προβλήματα που δημιουργεί η παρούσα εξωτερική μας πολιτική.
Το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου θα ήθελε να ευχαριστήσει τους ομιλητές, την Αδελφότητα που παραχώρησε την αίθουσα, όσους εργάστηκαν για να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση αυτή και κυρίως το κοινό που συνεχίζει να στηρίζει μεενθουσιασμό τις πρωτοβουλίες των αυτόνομων φοιτητών.
Γραφείο Τύπου ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ- Επιτυχία Μαριά στο Στρασβούργο

 ”Ασυλία τέλος για την τρόικα – Σημαντική νίκη Μαριά στο Στρασβούργο“
03/02/2014
ΑΝΕΛΛ
 Με την ψήφιση των  τροπολογιών άνοιξε επιτέλους ο δρόμος για τον έλεγχο και την επιτήρηση της τρόικας από το Συμβούλιο της Ευρώπης.    
 (ΣΗΜΕΙΩΣΗ  ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΔ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ (!)  ΑΠΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ)       
       
Σημαντικό βήμα στη διαδικασία άρσης της ασυλίας της τρόικας για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες έγινε πλέον πριν λίγο στο Στρασβούργο καθώς η Ολομέλεια της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου τους Ευρώπης ψήφισε υπέρ και έκανε δεκτές δύο (2) από τις επτά (7) τροπολογίες που κατέθεσε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και μέλος του Προεδρείου των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών – Δημοκρατών, Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς.              
Οι εν λόγω τροπολογίες συμπεριλήφθηκαν σε σχετικό Ψήφισμα και Σύσταση αντίστοιχα της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης που αφορά στον έλεγχο των διεθνών οργανισμών για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.   Με την ψήφιση των παραπάνω τροπολογιών άνοιξε επιτέλους ο δρόμος για τον έλεγχο και την επιτήρηση της τρόικας από το Συμβούλιο της Ευρώπης.   Ταυτόχρονα δρομολογείται και η έναρξη διαδικασιών για την άρση της ασυλίας της τρόικας και των υπαλλήλων της προκειμένου να μπορούν να παραπεμφθούν για παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας σε σχέση με την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ενώπιον των δικαστηρίων των χωρών – μελών του Συμβουλίου της Ευρώπης στις οποίες  εφαρμόστηκε το μνημόνιο.   Με την ψήφιση των παραπάνω τροπολογιών ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σχετική πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Νότης Μαριάςαπό τις 06/11/2013 κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Νομικών Υποθέσεων και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Παρίσι όπου και έθεσε το ζήτημα της ανάληψης πρωτοβουλίας για την επιτήρηση της τρόικας από το Συμβούλιο της Ευρώπης.  
Μετά την ψήφιση των τροπολογιών ο Νότης Μαριάς έκανε την παρακάτω δήλωση: «Ο Τόμσεν και η παρέα του θα πρέπει να γνωρίζουν ότι του λοιπού δεν θα μπορούν να κρύβονται πίσω από την υποτιθέμενη ασυλία τους για να αποφύγουν την παραπομπή τους στα ελληνικά δικαστήρια για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην πατρίδα μας. Ταυτόχρονα η τρόικα δηλαδή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο θα βρίσκονται υπό την συνεχή επιτήρηση του Συμβουλίου της Ευρώπης, δηλαδή της μεγάλης ευρωπαϊκής οικογένειας των 47 κρατών της γηραιάς ηπείρου. Γιατί και οι επιτηρητές πλέον θα επιτηρούνται. Τα ψέματα λοιπόν τελείωσαν».

Όλο το απόρρητο σημείωμα του ΔΝΤ που "ξεγυμνώνει" τον Παπανδρέου και όχι μόνο - Αναφορές σε WSJ και El Pais

ΦΟΙΒΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ: 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ (1914-2014)